Tema: AW: Paslauga "Gydytojas be eiles"
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-23 15:44:22
aš vienu metu nedirbau ir neturėjau verslo liudijimo ir nieks manęs neprašė
niekam mokėti. reikalui esant visada turėjau galimybę kreiptis į gydytojus
privačiai.
kai tik atsibeldėm į Vokietiją buvo begalės biurokratinių priemonių
sveikatos draudimui (pigesniam nei 1000 eur) įsigyti. Pusmetį buvom be
draudimo. Per tą laiką sūnus buvo ant galvos nudribęs. Mūsų nieks nepriėmė,
joks gydytojas ar ligoninė, nors vaiko galva kraujavo ir aš norėjau
sumokėti, kol vyras už 100 km pas pažįstamą gydytoją nuvežė.
Kiekvieno pasilankymo pas dantistą metu čia sumoki tiek pat, kiek mokėtum
Liteuvoje privačiai, jeigu nori, kad nebūtų naudojamos prieštvaninės
medžiagos. žodžiu, paprastam posveikiam piliečiui už tą kainą siūloma
medicininė pagalba yra maždaug tarybinių laikų lygio