Tema: Re: Paslauga "Gydytojas be eiles"
Autorius: A&G
Data: 2010-06-23 15:22:36
nu tai cia visi ne Lietuvoj aiskina kaip ten jiems blogai, bet kazkodel nesievakuoja atgal i tevyne, manau, cia lietuviu senas iprotis viska pyzdavot, net i svecia sali isvaziavus, taigi sienu nera velkam tu lituania, dirbkit, mokekit mokescius, gydykites "nemokamai" , tik vat neaisku ar tiek pat komfortabiliai galesite cia gyvent kiek jau ipratote ten