Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: pablas
Data: 2010-05-17 07:55:08
Feniksas rašė:
> pasak mano labai gerbiamo gydytojo, masazas toks, koki mes ji suprantame - skirtas nebent seksualinei energijai suzadinti...

  :) Daugeliu atveju masazo salonuose butent toks masazas ir daromas. Na
ir kaip galetu smulkute masazuotoja savo mazytemis rankelemis ismasazuot
mano nugara? Ir gaunasi toks erotinis be laimingos pabaigos :)

   Tik nenurasykim masazo visai. Yra daug puikiu masazuotoju, kurie ne
tik ismano savo darba, bet ir turi fizinius duomenis.

   Apie kava. Sutinku, kad isplauna mineralus. Taciau gaunam netik
kofeina. Ir dar reikia atminti, kad kava tai ne vien Jakobs.

  na, mane asmeniskai masazas tiesiog nervina, daugiau pridet neturiu ka.