Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-15 20:03:56
tamsta įsivaizduoji papildus kaip vaistus :) Papildai (jeigu apskritai
padeda) pagerina tavo bendrąją savijautą, tada gali pakelti didesnį krūvį,
ne taip greitai pavargsti ir greičiau pailsi. Bet iš esmės reikia
susiorganizuoti savaitę taip, kad galėtum bent kažkiek pailsėti. Ir
nepasakok, kad tai neįmanoma - visi mokėmės, o dauguma ir mokėsi, ir dirbo,
o nemaža dalis mokėsi, dirbo ir dar augino mažvaikius :)
Nėra čia stebuklingų piliulių - turi būt stiprus ir organizuotas