Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: Feniksas
Data: 2010-05-17 01:19:48
pasak mano labai gerbiamo gydytojo, masazas toks, koki mes ji suprantame - skirtas nebent seksualinei energijai suzadinti... na, mane asmeniskai masazas tiesiog nervina, daugiau pridet neturiu ka.

siaip tai raumenys geriausiai atsipalaiduoja darant tempimo/sutraukimo pratimu kombinacijas = joga, pilates, kalanetika, cigun, prasitampymas pagal savo atkalta ir veikiancia metodika

kava isplauna mikroelementus ir vitaminus, o mainais gauti tik kofeina - trumpalaiki organizmo suaktyvinima.