Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-16 21:35:36
jo, tarp kitko galima paderinti "poleznoje s prijatnym ". Aš varydavau su
užrašais į sporto klubą - papierkus ant stovelio ir numindavau dviratuku
pusantros valandos, net nepastebėdama krūvio (šiaip po pusvalandžio jau
nusibosdavo :) . Ir į smegeninę viskas labai gerai lįsdavo. Ir miegodavosi
po to geriau - gilesnis miegas, kurio mažiau reikia makaulei pailsinti.

preparatai su ginkmedžiu irgi skatina kraujotaką smegenyse