Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: Feniksas
Data: 2010-05-16 22:33:13
silicis yra vienas ir tu _butinu_ elementu, kurie skatina pasisavint kitus, cia kaip katalizatorius kitiems vitaminams ir mikroelementams
jei domiesi, galesi pasieiskot, yra rimtesniu tyrimu padaryta, wikipedijos lygio rasliavose gali ir nebut issamiai pamineta.
tiesa, jei pas posto autoriu yra kazkokiu rimtesniu problemu, kodel jam sunku mokytis - tai reikia salint ta _priezasti_ is pradziu.

tiesiogiai surista su autoriaus pamineta problema, kad smegenims reikia papildomo maisto, tai ir parasiau 2 sprendimus (is begales...), kurie duoda greitu rezultatu.
1) gerti bileka, kas tik yra, su uzrasu "gerai smegenims" tiap paremiant med pramone + silicio preparatus + dar kazka kas "paturbintu" tu preparatu pasiemima, ir jokiu budu ne kavas-energetinius ir panasu slamsta.
2) gerinti kraujotaka (deguonis, maist medziagos ir t.t.) fiziniais tempimo pratimais, kurie skirti nugaros virsutinei daliai ir sprandui, patikrtinta savo kailiu. realiai, tai raumenys esantys sprande ypac jautrus zmogaus stresui, jie buna pastoviai isitempe kai yra veikloje daug itampos = kraujagysles neveikia pilnu pajegumu.

abu budai duos rezultatu, pirmas zinoma infantiliskas siek tiek, tikintis, kad dede baltu chalatu isrado kazkokia  panaceja, kurios pirma uzduotis nera uzkalti pinigo, antras reikalauja pastangu ir nesvietisku 5-15min per diena, kas uzimtam mokslais ir studentavimu zmogui gali but neimanoma.