Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: dz0
Data: 2010-05-15 18:37:45
bet vat kad, poilsiui laiko nebelabai bus,
o fiziniam aktyvumui jėgų neitin... (na pasivaikščiot aišku ok)

aš nenoriu tų, kur labai stimuliuoja, bet tiesiog, kurie palengvina
dirbant intensyviai protiškai

intensyvus laikotarpis: ~savaitė

supratau iš ankstesnio ats, kad reikia papildus prieš pora/kelis mėn
pradėt vartot - tarkim ok.
bet vistiek įdomu, o kurie tie tinkami būtų?
ir kaip jie veikia?
B vitaminai, įtariu, kūne užsibūna tik apie savaitę -- tai koks biznis
jous prieš 2 mėn gerti?