Tema: Re: maisto papildai smegenims
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-16 21:29:32
jeigu nesi - ajk šluot gatvių. ten nėra streso. Didžioji dalis kitų dėmesio
vertų darbų susiję su stresu. Tad jeigu nesugebi susidoroti su sesija, kaip
susidorosi su darbu? Aaa, nujo, cigaretėmis, piliulkomis ir narkata. Tokių
irgi reikia. Viena, tai neišsemiamos galimybės bujoti farmacijos ir kitų
legalių kvaišalų pramonei. O tai reiškia daug darbo vietų protingiems
žmonėms, kurie kažkada sugebėjo suš... egzus išlaikyti be tablečių :) Ir
jiems reikia bandomųjų kralikų savo teorijoms patvirtinti arba paneigti. O
jeigu išgyvensi šį periodą, vidutinio amžiaus krizėje pasineši į bažnyčia,
jogą ar vegetarizmą ir duosi peno kitiems protingiems žmonėms. Ir taip,
žinoma, dar pradėsi vaikščiot į pirtį ir imsi laikyt ją panacėja :)))

Aš nežinau, ar čia rašantysis yra medikas, bet nemanau. Greičiausia koks
vabybyninkas-finansistas :) To su medicinos studijomis nepalyginti, nes
normaliam žmogui reikia stipriai per save perlipti, kad galėtų žaloti,
norėdamas padėti. Ir tie, kuriems tai gerai pavyksta, žmoniškumo prasme
dažnai tampa paskutinėmis subinėmis. Visgi aš keliu skryblių prieš gerus
medikus, nes toli gražu ne kiekvienas tai gali ir glušinasi studentai
medikai ne dėl to, kad reikia 15 puslapių mintinai išmokti. Tad, taip
sakant, jeigu tikrai kažkas nesugeba tokio šūdniekio, kaip išlaikyti
egzaminų be piliulių, tai ką jis ten apskritai veikia?