Tema: Re: Anginos operacia
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-27 22:50:10
Na, as kiek atsimenu savo anginos operacija, tai maziausiai keturias
dienas valgiau sultini, p to koshes ir pan, rukyt galejau gal po dvieju
savaiciu (tada dar durnas buvau ir rukiau)
O per operacija su vietine nejautra, tai atrakcijos labui salia kitas
mesininkas uz metro kito prapjoves ir uzlenkes uzmigdytam pacientui ausi
su kujeliu ir kaltu ramiai nukalinejo kazka nuo kaukuoles, tai sugebejau
akim ir nosim kazkaip parodyt kad bent sirma uztrauktu, ba vaizdelis
visai ne koks buvo :))))

--
MaRiUs

Kaunas