Tema: Re: Anginos operacia
Autorius: pablas
Data: 2010-04-20 22:19:54
Ruta rašė:

> žiūrima atsargiau, o apie profilaktines operacijas iš viso nebetenka
> girdėti.
  Deja deja. Teko susidurti. Turiu pagrindo mest akmeni i dvieju medikiu
darza. Man paciam buvo net laikas paskirtas. Nors tonzilito nebuvo.
Gerai, kad nuejau pas kita gydytoja. Pas ji veliau nusiunciau ir gera
savo drauge, kuriai buvo primygtinai rekomenduojama operuotis. Skyre
gydyma - ir "angina", kankinusi daug metu, praejo. Taigi...