Tema: Re: Anginos operacia
Autorius: pablas
Data: 2010-04-20 21:01:39
  Angina, t.y. tonziles, yra trys. Operacijos metu pasalinamos tik dvi.
Trecioji yra liezuvio saknyje, tad tektu salint kartu su liezuviu ;)
Po operacijos genialus musu kunas siekia atkurti limfoidinio audinio
kieki. Jei jam sekasi, o mums ne, limfoidinis audinys atauga plonu
sluoksniu arti tos vietos, is kur buvo ispjautas.Rezultatas - gerkles
skausmas, mazi pulinukai persalus ir t.t. ir pan.
  Kodel operuojama? Kad nereiketu gydyti. Be to, ispjauti pelningiau.