Tema: Re: Anginos operacia
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-20 21:55:19
Am 20.04.2010 20:01, schrieb pablas:
> Angina, t.y. tonziles, yra trys. Operacijos metu pasalinamos tik dvi.
> Trecioji yra liezuvio saknyje, tad tektu salint kartu su liezuviu ;)

MAtai, kaip įdomu, nežinojau.

> Po operacijos genialus musu kunas siekia atkurti limfoidinio audinio
> kieki. Jei jam sekasi, o mums ne, limfoidinis audinys atauga plonu
> sluoksniu arti tos vietos, is kur buvo ispjautas.Rezultatas - gerkles
> skausmas, mazi pulinukai persalus ir t.t. ir pan.

Reikės mamai pasakyt. Nes jai būtent taip ir yra po operacijos (jau daug
metų), vis man sako kad jai "gilau gerklę skauda, bet ne angina".

> Kodel operuojama? Kad nereiketu gydyti. Be to, ispjauti pelningiau.

Dabar gal taip. Bet prieš kokį 20-30-40 metų medicinoj vyravo labai
radikali tendencija - jei organo paskirtis neaiški arba nėra gyvybiškai
svarbi, išpjauti ir bus ramu. Tuo metu buvo konvejeriu ir dažnai net
profilaktiškai (o jei jau yra bent kokie nusiskundimai - tai būtinai)
vaikams operuojama angina, apendicitas ir polipai. Dabar visgi į tai
žiūrima atsargiau, o apie profilaktines operacijas iš viso nebetenka
girdėti.