Tema: Re: Anginos operacia
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-20 15:49:43
dėl skausmo ir poveikio tai visaip būna. Mane su broliu operavo, kai jam
buvo 5 m., man 10. Brolis buvo silpnokos sveikatos, nuolatiniai plaučių ir
ausų uždegimai, tai jam kaipo gydytojai rekomendavo. Nu ir mane konvejeriu,
bo tada tai buvo madinga. Brolis 2 dienas po operacijos jau puto už abiejų
žandų ir jautėsi kuo puikiausiai, dar po poros dienų jį ir išrašė. Ir jo
sveikata po operacijos labai pagerėjo. Aš ligoninėj 2 savaites išbuvau, nė
velnio man ten negijo, skausmelis nerealus, temperatūros, akolai ir kiti
malonumai. Kokį pusmetį dar po operacijos paipaliojausi ir gerklė iki šiol
išliko jautriausia vieta, net aprėkt nieko normaliai negalėčiau :)