Tema: Re: Anginos operacia
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-20 21:52:01
dabar lyg ir nelabai jas siūlo operuoti, tik jei yra būtinybė. Nes tikrai
yra nemažai žmonių, kuriems operacija padeda. O man tris daigtus pašalino -
du perrišo ir nukirpo, o trečią iškrapštė kažkokiu į laužtuvą panašiu
instrumentu. Visa makaulė traškėjo ir buvo labai baisu :-O Be to, operacija
tada buvo atliekama su vietiniu nuskausminimu, kankinamąjį pasodinus ant
kėdės, prie kurio buvo pririšamos kojos, o rankos surišamos už nugaros. Ir
dar seselė už pečių laikė ir rėkė, kad nieko čia tokio :))
Bet tai buvo laaabai seniai. Ir tada buvo dzyn ar pelningiau. Paprasčiausia
chirurgija stipriai vystėsi ir viską buvo norima išpjauti - pradedant
anginą, baigiant apendiksais. Dabar medicinai komercėjant labai tikėtinas
tavo variantas, kad pjaunama dėl pelno