Tema: Re: krikstynos
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-19 10:16:58
niekas ne prie nieko. Galima daug filosofuoti apie tikėjimo prasmes, bet
bažnyčia yra šlykšti, korumpuota ir išsigimusi institucija, visiškai
neatspindinti nei laiko dvasios, nei moralinių vertybių, kurias galima būtų
išsisijoti iš evangelijos. Visur, kur tik tenka susidurti su bažnyčia, įmini
į mėšlą.
Kai žuvo mano tėvas, parapijinis (Onos bažnyčios) klebonas atsisakė atvykti
į laidojimo rūmus, nes jam, mol, nebuvo aiškios mirties aplinkybės!!!!!!
Mums ir prokuratūrai jos, beje, irgi nebuvo aiškios. Mano tėvas nebuvo
išprotėjęs dėl bažnyčios, bet mama lakstydavo ten vos ne kas sekmadienį ir
uoliai laikėsi jos parametrų beigi defoltų. Tėvui dzyn tos apeigos, jis
miręs, bet mamai jų reikėjo, ir moralu būtų bažnyčiai leisti jai atlikti
savo įsivaizduojamą pareigą. Bet nupušęs senis nusprendė pavaidinti dievą ir
pateisti, nors jo nupušusioj knygoj parašyta neteisk ir nebūsi teisiamas.
Man tada buvo 21, aš buvau su mama tada pas kunigą. Tokios arogancijos
turbūt iki šiol neteko matyti. Tragiškai praradusi vyrą moteriškė alpsta pas
jį ir ant kelių maldauja suteikti vyrui paskutinį patepimą, o senas pydaras
drįsta svarstyti, ar jis matęs tą vyrą bažnyčioj su ja ir ar tas vyras gal
buvo mirties metu išgėręs, o gal jis pats nusižudė!!!!! Senas, šlykštus
debilas, kaip ir jo atstovaujama institucija

Tai čia vienas etapas. Kad mama nustotų sau galus darytis, paskambėjau
pažįstamam kunigėliui, su kuriuo yra tekę baliavoti, sumokėjau jam jo 30
auksinų, ir mano tėvą palaidojo beigi palaimino ir mamos dūšią nuramino
tuometinis kardinolas...
Todėl kliedėkit kiek norit apie bažnyčios gėrį, tai yra puvesiena. O amorali
institucija negali skleisti dvasinių vertybių, tad ji iš esmės neturi jokios
prasmės ir naudos, išskyrus žalą. Aš nesiruošiu krikštyti dukters, pasiūlymą
gavau netyčiom sutikus tą patį kunigėlį, su kuriuo kartu gėrėm, ir kuris
dabar užima aukštas pareigas kurijoje.