Tema: Re: krikstynos
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-16 14:06:13
Am 16.04.2010 11:20, schrieb Faktas:

> tai cia kriksto tevai. o ne tevai.

Ne. Krikštyjimo pageidaujantys asmenys.

> o jei nebus, tai nekrikstis? :)

Teoriškai taip. Praktiškai.... Manau, čia labai daug vietos
interpretacijai. Bet nemanau, kad jeigu ateisi ir pasakysi, kad bažnyčia
šūdas, tu, kunigėli, durnius ir dar homikas, bet mano vaiką pakrikštyk,
tai taip jau ims ir krikštys...

> tevai cia isvis ne prie ko.

Prie ko. Tėvai ir buvo, ir yra atsakingi už savo vaikų auklėjimą. O
krikštatėviai įsipareigoja jiems padėti. _Svarbiausia_ būtent
krikščioniško auklėjimo klausimais, bet seniau (kai bažnyčia atliko dar
ir daugelį, kaip čia pasakius, valstybinių funkcijų) tai buvo ir
vienareikšmiškas finansinis įsipareigojimas pasirūpinti vaikais, jei kas
atsitiktų tėvams. Šiandien sakytumėm, kad krikštatėviai "prieš Dievą ir
prieš žmones" būdavo šiuolaikinių globėjų ekvivalentas.