Tema: Re: krikstynos
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-17 11:40:28
Ar tikrai? Man toks vaizdas nesusidarė. Nors... dažnai tai ne
auklėjimas, o dresiravimas. Ir kiekvienas normalus žmogus anksčiau ar
vėliau nuo tos dresūros nutrūksta, o va tada ir gaunasi, kaip liaudis
sako - kaip nuo grandinės paleistas. išsilakstyt reikia, ir duok dieve,
kad pakaktų proto per tą laiką nepridaryti nesąmonių.

Nes norime mes to, ar nenorime, pagrindinis auklėjimas vyksta tėvų
gyvenamu gyvenimu. Ir kadangi vaikų antenos šiuo klausimu labai
jautrios, tai tuo pavyzdžiu, kuriuo tėvai gyvena iš  tikro, o ne tuo,
kurį jie demonstruoja (pakankamai dažnai - ir prieš save).