Tema: Re: krikstynos
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-16 13:59:41
Am 16.04.2010 12:47, schrieb Ushu:

> kurioj vietoj ne visai teisus, nes pats buvau krikštytas katalikų
> kunigo, o dabar esu liuteronas?

Ne visai teisus todėl, kad buvai pakrikštytas katalikiškai, o ne
krikščioniškai. Su atitinkamomis apeigomis. Ir tuo patapai kataliku :)

O va kad krikščioniškos bažnyčios yra kilusios iš vienų šaknų ir krikštą
kaip patį faktą traktuoja vienodai, nes tai laikoma vienu iš
fundamentaliausių sakramentų, tuo pripažindamos ir kitų pakraipų
krikštą, čia jau kitas dalykas. Ir jeigu tu kažkada savo gyvenimo eigoje
nusprendei, kad tau artimesnė kita konfesija, tai iš naujo krikštytis
nebereikia :) Ale vistiek tamsta esate konvertitas, nieko čia nepadarysi
:) :)

Ir, beje, dabar yra pakankamai vadinamų "laisvųjų evangelikų" bažnyčių
(na, nežinau, kaip jos tiksliai vadinasi), kurios, nors save traktuoja
kaip krikščionis, anei jokio kito krikšto kaip tik savo nepripažįsta.