Tema: Re: krikstynos
Autorius: Lavonas
Data: 2010-04-16 11:42:53
Mes krikshtyjom, nors buvau labai labai priesh, bet sveikas protas ir
ramybes namuose norejimas nugalejo :DD zmona tikinti, o gal labjau del savo
tevu ji ta dare, bet mano manymu, tas gimimo nuodemes pashalinimas ish vaiko
gyvenimo yra didziule nesamone. Vaikas kai uzaugs pats nuspres ar nori to ar
nea. Na, ir padarys sprendima. O pas kuniga apsilankyti butina!

ar verta krikstyt vaika, jei jo tevu santykis su tradicine religija
apsiriboja keliomis progomis per gyvenima, kuriu iniciatoriais dazniau yra
aplinka "kaip nekrikstysi, ka gimine pasakys"