Tema: Re: svorio metimas ir labai daznas sverimasis ar neivarys tai kokia
Autorius: Juozas
Data: 2009-01-22 16:41:16
Na aš ir tikėjausi panašaus atsakymo, nes jautiena skani ir minkšta būna
jauno gyvulio. Dėl to visokiose valgyklose jautieną ir aplieja
riebalais, kad būtų skaniau. Aiškesnės ir tvarkingesnės mėsos gausi
turguje, beto pigiau :) O šiaip jautiena virti reiktų ilgiau nei
įprastai, o jeigu kepi tai reiktų nedakepti, kad viduj būtų kažkiek dar
raudona (na steikas juk ;). Arba pasidaryk kokį troškinuką su daržovėm
ar pan.
O šiaip labai rekomenduoju ryte valgyti košę, pvz avižų (taip pat būna
trijų grūdų ir kitos). Košę paskanink razinomis, saulėgrąžomis, linų
sėmenimis, vaisiais ir kuo tau tik patinka. Labai daug sveikatos ir
energijos gausi iš tokio maisto. Aišku košė puikiai ir vakare tiks.