Tema: Re: svorio metimas ir labai daznas sverimasis ar neivarys tai kokia liga?
Autorius: algis
Data: 2009-01-21 14:48:11
del ataugimo - tai kaip rasiau kazkokiu hormonu nuo bado padaugeja, kurie
apetita skatina. plius organizmas issigandes bado - puola kaupt. todel
badavimas nera labai geras dalykas. geriau ziureti suvartojamu ir
isnaudojamu kaloriju balansa. yra saitai kuriuose gali sisikaiciuoti kiek
kaloriju sunaudosi tik gyvybei palaikyti ramybes busenoje. Bus mazdaug apie
2 tukstancius. tai norint numest reikia kad butu siek tiek maziau. tada
naudos is "sukaupto" :)