Tema: Re: svorio metimas ir labai daznas sverimasis ar neivarys tai kokia liga?
Autorius: Ramaas
Data: 2009-01-21 14:00:37
dekui uz patarimus.
Svoriu as susirupinau kai pasiekiau 102kg o dzinsu ikurios dar ilendu
metaline saga isoko :( tai buvo galutinis taskas iki rimto susirupinimo
del per didelio svorio,dar sunku pasilenkt,greit pavargsti aidamas,
greit suprakaituoju ,didelis noras buvo valgyt ir dauk ir daznai ir visko

Daba kai susirupinau digo tie norai valgyt daznai,organizmas klauso
normaliai nors sumazinta 3x valgymo,man daba savi aiskina mesi sv-ori
atauksi dvigubai jai nesilaikysi to rezimo ipac paskutinis uzvalgymas 18-19h
taip as vakare uzvalgau bet neprisisotines   stipriai sumazintas kiekis.

R.

"algis" <> parašė naujienų news:gl6vf6$hiv$2@trimpas.omnitel.net...