Tema: Re: svorio metimas ir labai daznas sverimasis ar neivarys tai kokia liga?
Autorius: VNO
Data: 2009-01-21 23:20:02
na paskaiciau ka cia kas raso, tai pasakysiu kaip as dariau ir kaip numeciau 15 kg per 6 men.
tiesa, po to per 14 men vel priaugau 8 kg - bet tik del nieko nedarymo ir dejimo skera ant saves.
dabar vel tenka dirbti saleje :D

1. per tuos 6 menesius nepersivalgiau, bet valgiau praktiskai viska.
T.y. gal maziau duonos ir bulviu, daugiau darzoviu.
nepersivalgiau nakciai

2. sporto sale. ten tau patars ka daryti. o daryt reikes daug ir neidomiai.
nes cia tau ne svoriu stumimas, kur vyrui yra fun - o judejimas, presai, kas man pvz nepatinka ir yra nuobodu.

3. nereikai tiketis greito antsvorio numetimo, nes pvz mano organizmas apie menesi taikosi prie naujo rezimo, akrovu, sutvarko raumenys (svoris nekrenta) ir tik tada po truputi, lietai meta nereikalingus kg.

o tavo noras numesti kg, greitai ir nevalgant dar - nu nesamone visiska.
vaiksciok i sale - tavo sveikata nuo to tik laimes.
nes dabar imho ne riebalai tai mazeja, o raumenu mase.
kiek esu girdejes, staigiu dietu metu organizmas atsikrato raumenu, o tik po to riebalu.
tad nekankink saves ir gal net sakyciau - negadink sveikatos.

nes be darbo ir prkaito kg atsikratyti vargu ar galesi - man tai paprasta tiesa.
del to visada juokingai man tos dietos atrodo, nebent sergi ar esi koks rimtas sportininkas.

VNO