Tema: Re: svorio metimas ir labai daznas sverimasis ar neivarys tai kokia liga?
Autorius: Fwd
Data: 2009-01-22 10:59:03
O jei rimtai, tai:
- Mesk ne kilogramus, o lašinius
- Jei badaujant krenta svoris, vadinasi, organizmas ardo raumenis. Svoris nukrenta, o lašinių tiek pat.
- Žinai kodėl badavimo "dietos" yra nesėkmingos, o kaimynų mergos vis skundžiasi, kad numetė 5kg, o per savaitę priaugo 10? Ogi todėl, kad tu organizmui sakai "prasidėjo badas! taupyk resursus!". Jis ir klauso - sulėtina medžiagų apykaitą, sumažina tavo turimų jėgų kiekį, taupo kiekvieną kaloriją. O dabar spėk, kas būna, kai organizmas po tokio kankinimosi mėnesio gauna normaliai pavalgyti. Teisingai, viską tvarkingai susandėliuoja tavo pilve, lašinių pavidalu. Todėl mesk iš galvos badavimo dietas, nes susigadinsi sveikatą ir gausi atvirkštinį poveikį.
- Kaip teisingai maitintis gali bilekur pasiskaityti. Principas paprastas - valgyti dažnai, kad suintensyvintum medžiagų apykaita ir valgyti po labai mažai, kad bendras gautų kalorijų kiekis būtų mažesnis nei sunaudojamų. Lengvai virškinamus produktus į trasą, neatsisakyk mėsos, racionas turi būti įvairus.
- Nesportuodamas lašinių nesudeginsi. Į mėnulį jie neišskris. Treniruotės turi būti kardio, pvz. bėgiojimas. Prioritetas mažam intensyvumui, ilgai trukmei. Tarkime lėtu tempu 40+min.
- Kantrybės.