Tema: Re: 100 formų
Autorius: BigM
Data: 2010-08-11 13:59:03
Manęs savo laiku nepavedė elementaraus KISS principo laikymasis
(keep-it-simple-stupid). Jei bandai super duper suprojektuot, tai labai jau
didelė rizika kažko nenumatyt ir tas tavo kortų namelis subyra kibenifeni. O
kai pastatai kelis mažus kortų namelius, tai ne taip ir skausminga būna :)

Tikiu, kad yra tokių atvejų, jog reikia sudėtingo (aukštojo pilotažo)
projektavimo idant sutaupyti programavimo darbus, bet dar man neteko
susidurti su tokiais projektais.