Tema: Re: 100 formų
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-08-11 12:33:53
    Bet tokios formos jei daryt jas atskirom daznai turi tik 10-20% unikalaus funkcionalumo, jei ja copy pastinta tai jei yra kazkoks bugas tai ir bugus copy pastina tada, po to jei atsiranda bugas ne visur istaisoma, as tai kaip tik salininkas to kad viska skaldyt i daug lygiu klases/funkcijas, nuo low levelio iki hi levelio, paprastai poto jei buna bugas tenka tik viena vieta pataisyt ir visur issitaiso...

    Nors pvz yra pas mane universalus zodynu komponentas, kur tiesiog implementini tam tikra zodyno objekto ir jo accessinimo interface'us o UI universaliai apdirba kad ir 1000 zodynu tai pati forma neturi is viso jokio kodo skirto konkretiem duomenim.. viskas priklauso nuo poziurio kitaip sakant...

    Va dabar is viso kuriu nauja vizija visai kitokio savo framework, kada bus aplamai UI engine'as ir jokiu formu su konkreciu duomenu apdirbimu, objektas tures visus savo funkcionalumus pas save, kad jei ant jo spaudus pvz desini mygtuka tai duos funkcijas kokias jis gali apdirbti, tik aisku dar pakolkas projektavimo lygyje viskas, bet is esmes eis bet kokia beveik sistema sukurt nedarant nieko su UI...