Tema: Re: 100 formų
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-19 11:43:37
    Tai gali viska i katalogus skaidyt pagal kazkokia klasifikacija, pvz formos atlieka kazkoki tai funkcionaluma, ar dirba su kazkokiais duomenim, katalogu projekte gali kiek nori prisikurti, esant labai daug visko galima ir namespace'us skirtingus daryti...

Pasidaryk project root->\Forms\ kataloga, toliau skirstai dar i katalogus pagal funkcionaluma, ar bendrus duomenis, na nezinau kas ten tiksliai tai tiksliai ir nepasakysiu..

Tada ir namespace gausi grazu:

    ProjektoNamespace.Forms.SubCatName - kur paskutinis tai sub katalogo vardas ir is karto turesi grazia struktura kada ne viskas kruvoj o pagal tavo pageidaujama herarcija surusiuota graziai, o pagrindiniam kataloge nei vienos formos ;)

    Katalogai aplamai nuo daug ko gelbsti...

    O del nuveldimumo tai faktas galima naudoti bet konkreciau nieks nepasakys nezinant konkreciu duomenu, tavo uzduoties ka darai ir pan... elementariai jei dirbama su tokios pat strukturos duomenim tai imanoma padaryti kad 1 forma juos visus apdirbtu, cia grubus pavizdys...