Tema: Re: 100 formų
Autorius: BigM
Data: 2010-08-11 12:09:43
Reikia nepamiršti vėlesnio supportinimo tokio primakliavoto kodo, kai ant
vienos formos užprogramuota n biznio funkcijų. Tai nu ir nafig tokį
programavimo stilių, galiu pasakyt. Geriau jau aiškiai struktūrizuota
(moduliarizuota) sistema, nei vienas didelis jovalynas.

Kaip ir visur, į kraštutinumus nueiti nereikia ir tikrai galima pvz.
standartinius žinynus daryti universalius. Duomenų modelis tokio
universalaus pvz. būtų:

Žinynas (id, pavadinimas) -< Žinyno reikšmė (id, pavadinimas)

Ir psio, padarai vieną moduliuką, kur viršutiniam bloke matai žinynus, o
apatiniame pasirinkto žinyno reikšmes su tvarkymo galimybe.