Tema: Re: 100 formų
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-08-11 11:43:18
    Teke ir man kazkada tokia rasyta programa taisyt, kas taip istrigo tai kad tapati forma copy pastinta gal 4 kartus ir dadetas biski kitoks funkcionalumas, vietoj to kad padaryti tapacia forma multifunkcine... arba pvz mygtukai tokio pacio dydzio viens ant kito toje pacioje vietoje sudelioti ir daromas kazkuris visible vietoj to kad tiesiog deti 1 mygtuka ir jo uzrasa keisti....

    Nu dar buna tokiu kurie paprastus trivialius zodynus kur yra tik ID ir NAME kuria atskirom formom, nors eitu viska i viena sukisti dadejus combobox kur pasirenkama kokius duomenis redaguoti...