Tema: Re: Dujotiekis "suges"?
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-10 13:10:32
skaitom dar toliau :

"Normalus zmones nenusileidzia iki tokio dergimosi is saves. Tai dabar
nesistebek, kad ir tave aptyksta ir tenka nusilaizyti nuo snukio ruda mase
(bet ne sokolada)."

Nes normalus tvarteliniai laiko, kad gali apshikt bet ka, bet tik jokiu budu
negalima apshikt tvarteliniu.

"mishkin"  wrote in message news:q177p9$lol$1@trimpas.omnitel.net...

"Butent tvarteliniai i bet kokia jiem nepatinkancia nuomone visu vadina
vatiniais ir pereina ant asmeniskumu"
Toliau skaitom:
"Taip kad esk savo shudus pats shudinas tvarto ozhy ir nesidrabstyuk
jais aplinkui.beje, siandien tu ciulpi tomui p[agal grafika ar jis tau?
nes labai jau jus ozhiai cia viens kita mylit, viens uz kita
uzsistojat." :DD