Tema: Re: Dujotiekis "suges"?
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-09 22:32:50
ties tom savo pezalinem isvadom ir uzsismaukyk, nes tik tu vienas ta savo
kliedesi supranti

"mishkin"  wrote in message news:q15l9k$i4n$1@trimpas.omnitel.net...

tai zek mano sunau-jei "kelioms boboms pasakius" velikaja derzhava
staiga issigando mazos pribaltikos ir puole savo energetine
nepriklausomybe vystyti, tai gal kitu bobu kalbos apie atomini ginkla,
atvaziavima iki berlyno, varsuvos nuslavimo visai realios ir visai
pateisina sajungininku kariniu baziu poreiki? Bobomis mes visi juk
tikim, ar ne?:D