Tema: Re: Dujotiekis "suges"?
Autorius: mishkin
Data: 2019-01-10 12:46:01
"Butent tvarteliniai i bet kokia jiem nepatinkancia nuomone visu vadina
vatiniais ir pereina ant asmeniskumu"
Toliau skaitom:
"Taip kad esk savo shudus pats shudinas tvarto ozhy ir nesidrabstyuk
jais aplinkui.beje, siandien tu ciulpi tomui p[agal grafika ar jis tau?
nes labai jau jus ozhiai cia viens kita mylit, viens uz kita
uzsistojat." :DD