Tema: Imk dar:
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-09 16:38:33
Svarstoma ir galimybė „Independence“ išplukdyti į kitus žemynus, jeigu dujų vartojimas Lietuvoje toliau mažėtų, o brangaus įrenginio išlaikymas likusiems šalies dujų vartotojams taptų nepakeliama finansine našta.

Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Ekonomika/tikroji-sgd-terminalo-klaipedoje-istorija-i-dalis-/265064
© Lietuvos žinios

P.S Superinis projektas: nuomojame kol sumokame baveik trigubai daugiau nei naujas kainuoja, paskui dar issiperkam už daugiau nei puses naujo kainos ir ....... ISPLUKDOM  :)