Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-03 18:08:56
o bandei save ruskio vietoje isivaizduot? Istato tave i batus, duoda sautuva ir isako: zygiuok pesciomis iki Lietuvos needes, ten lietuvius isvaduok nuo vokieciu, mat jau 200 tuks Lietuvos pilieciu iskepe i krosnis pasove ir dar vis tebekepa.  Zygiuoji, aplink saudo, sprogineja, draugai su nutrauktomis galunemis pakelese lieka. Atzygiuoji iki Lietuvos uteletas, o ten tamstos senelis ramiai prausiasi, cukraus is vokieciu gaves. Zjbs?

Kazin ar rasinetum cia, jei ruskiai nebutu naciams dantu ismale