Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: senis
Data: 2019-01-03 11:40:24
>  25m jau nepriklausomi, o vis dar tie rusai kalti, kad nesugebame tinkamai
> asfalto paklot, prieplaukos įrengt

Keliu 10cm pinigus nupyzdino,
uz tai visos paezeres prixvatizuotos ir vilom apstatytos,
kur normaliam zmogui  nei prieiti, nei palapines nebera kur pasistatyt.

Pvz. Pajuostines ezeras, vaikyste ten praejo su dviraciais, dabar viskas
aplink privat teritorija uzdaryta slagbaumais, net artyn iki ezero 500m
neprieisi.
Nevezos ezeras, dar tebeturiu nuotraukas kur su moskvic 401 ir Pobieda mano
tevai vazynejo ir mane veziojo , lygiai taip pat viskas privat, net nenueisi
niekur pakrante.

Prieplauka ir projektus is eu pinigu pramusem, tai gi puse ju nupyzdino
atkatu principu ir prieplauka gavosi, kad paguldytos laivu nuleidimo
plokstes per 1m ikrito gilyn ir dabar jei su pirkaba ikisi jacjta, tai
priekabos nebeistrauksi, nes ji vandeny pasikaria...ir niekas nieko nebezada
taisyti, nes babkiu nebera...
Pas Estus viskas buvo biski kitaip.
Jie visus komunistus naxer ismete is kart...
Todel ir nei vienas Estas nevaziuoja nei i Anglijas nei i Airijas.