Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: Tomas
Data: 2019-01-03 15:41:17
Verciau paminek ko buvo prie ruso, kompiuteriai jam mat fermose sapnuojasi. Galiu pagelbet pradziai - zuvies tefteliai konservuoti, vinys ir kastuvai. Degtine. Degtukai, kruopos, Prima, Astra, Pamir. Ir visa tai - viename parduotuves skyriuje. Duona - antradieniais ir ketvirtadieniais, kolukieciai valanda iki atvezhant jau laukdavo prie parduotuves. Papildyk, gal kokia preke praleidau.