Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: senis
Data: 2019-01-03 14:18:14
> ne, cia renkasi klumpiai, kurie net klumpakoji iki tsrs be klumpiu shoko
> :D

mes sokom ir daivavom ir armonikom grojom.
O vatnykai mokejo tik samagonkes prisiliuobti...

Senelis pasakojo.
Uzejo vokieciai, prie sulinio prausiasi, dave vaikams cukraus gabaliuku ir
sumokejo seimininei uz lasinius ir kiausinius.
Uzejo ruskiai, namus isverte viska isdauze, viska ateme, visas kaimo bobas
ispise, iseidami tvarta padege...
Ir ta fronto linija per senelio kiema stumdesi, nors niekas niekur nesaude
ir nekariavo. Atina vieni, po kiek laiko ateina kiti.

O mane tais supistais jau tsrs laikais net i supista Cekoslovakija
neisleido, nes JAV turejau giminiu.
Taip, kad supistas vatnykai, neprimink tada man tu supistu tsrs laiku ir
vyniok toliau savo susmirdusias partiankes, nes tokiu partiankiu kaip pas
jus rosijoj tikrai NET analogov v mire !