Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-03 13:26:09
jau atsistojau i zema starta skaityt rabinoviciaus tustinimasi .......

"qwerty"  wrote in message news:q0kpvr$j18$1@trimpas.omnitel.net...

Ok, platumas savoka sąlyginė. Ypač šiais laikais.
Šioks toks skaitalas apie sovietinius šedevrus
http://rokiskis.popo.lt/2015/06/15/dar-apie-sovietinius-kompiuterius/

"Audrys"  wrote in message news:q0kkh4$ep9$1@trimpas.omnitel.net...

ibm pc - 1981. Nu tai papasakok po kiek metu jie pradeti PLACIAI naudot ir
kada baigesi tsrs.

"qwerty"  wrote in message news:q0kjng$e62$1@trimpas.omnitel.net...

Tai lyginti galima ir tuos pačius laikotarpius. Kad ir tie patys kompai.
Kiek sovietų sąjungoj buvo asmeninių kompiuterių, kai vakaruose jie jau buvo
plačiai naudojami?
Tas pats Fiat'as savo 124 modelį jau seniai pamiršę buvo kai vaz'as vis dar
štampavo jo kopiją daug metų. Nu nx dar dabar atsimenu kai iš žigulio į
padoresnę mašiną perlipau.

"Gintas"  wrote in message news:q0kh1k$c08$1@trimpas.omnitel.net...

o neatsimeni, kaip akliais Lietuvoje ardavo, o plugai mediniai buvo, o
lopsiai virve prie lubu balkio laikydavosi?

juokas ima, kai ima lyginti pvz siuolaikines fermas ir tai, kai prie "ruso"
parsus augindavo (suprask-jei ne rusas, kompiuteriai fermose jau 1940 butu
stoveje)