Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: svyt
Data: 2019-01-03 02:25:13
Specifika sava buvo, smetona kiek uzsisedejes buvo valdzioje,
 todel dalis primityviu zmoniu is pradziu net dziauges kad smetona
 nebe prezidentas, kas palengvino lietuvos okupacija. Beto
 propoganda- sssr labai slepe savo tikraji veida, reklamavo kokie
 visi lygus. Kas yra kas zmones susigaude tik 1946-1948 metais,
 bet jau buvo velu.
Komunistine idealogija yra absurdiska, bet dundukams labai
 patraukli, juk ju nuomone bet kuris turtingesnis yra sukcius,
 vagis ir apgavikas. Nu, iskyrus putina ir jo draugus, va jie
 saziningai uzsidirbo milijonus gaudami tik simtus
 algos.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

"Tomas" <paskelbkitsankcijasgreiciau@iskesiunedejuosiu.lt> Wrote
 in message:

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/