Tema: Re: Sovietmecio ypatumai
Autorius: senis
Data: 2019-01-03 11:16:25
>o neatsimeni, kaip akliais Lietuvoje ardavo, o plugai mediniai buvo, o
>lopsiai virve prie lubu balkio laikydavosi?

Arkliu ir pats jau ariau paauglys, tik jau ne mediniu plugu.
Seneliai i kaima maza parsivezdavo, atsimenu, kad nuo kelio iki pamiskes kur
buvo sodyba reikedavo eiti 3km ir ten net nebuvo elektros.
Senelis turejo zibaline lempa, ant kurios buvo uzmautas toks radiatorius ir
didele medine radija su 2 garsiakalbiais nuo tos lempos grodavo.
Radija man liko, issaugojau ir tebeturiu, bet va tas termo generatorius
neaiskiom aplinkybem dingo.

Tada sveikai visi gyveno, valge viska is savo darzo, duona kepe peciuje, alu
dare namini, tvarte kriuksejo po 2 parsus, pulkas vistu, karve, savas
sviestas ir grietine ir atsimenu kas sekmadieni senelis su arkliu ir vezimu,
kiausiniu ir kitokiu gerybiu vaziuodavo 30km i miesto turgu.
Puiki buvo vaikyste, grynas oras, netoli upe, svarus vanduo, pilna zuvies, o
ziema i soda ateidavo stirnos ir briedziai, as ziopsodavau per langa...o
vasara su pusbroliu eidavom i klojima miegoti ant sieno.  Senelis isgyveno
88m, bobute 99, tik metu truko iki 100 ir buvo savam prote.
Va ka reiskia pastovus judejimas ir sveikas naturalus maistas.