Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-03 20:46:19
Durniumi tamsta pavadinti privengiau, nes durnius -tai tas, kuris turi smegenis, tik jos vienoje ar kitoje srityje netinkamai veikia. Tuo tarpu vatinis-smegenu neturi, bo jam tarp ausu vatos prikimsta.
 Juk esi vatnykologas, ka as cia tamstai aiskinu? Durniumi tamsta vadint-negaliu, nes manau, kad esi vatos prikimstas vatinis.