Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-03 16:44:00
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:prk9t9$ksn$1@trimpas.omnitel.net...
> realiai man nemaiso, kad vatinukas, besidomintis vatiniais, pasivadino
> vatnykologu. Domekis. Vadinkis.

sutarem.

o siaip pagal ka atsirenki kuriems zodziams suteikti nauja prasme? manau
taip darai tik newsuose, nes realiam gyvenime toks pomegis juk sudarytu
problemu bendraujant su zmonemis. ta prasme, vyksta kalba apie ka nors, o
paskui paaiskeja, kad gyntasas pasauli mato visai kitaip. siuo atveju net su
rusais susigincytum, kas yra tas vatnykas.

> Vata, jis ir bus vata-nesvarbu kuom domisi

tas tai jo