Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-02 21:50:54
"name" <mail@gmail.com> wrote in message
news:prhue5$4dm$1@trimpas.omnitel.net...
>o kur problema, kad isdavika nunuodijo? zurnalista arabai sajungininkai
>sukapojo - ner problemu. Vakar vel Iranas uzpultas kibervirusais- ner
>problemu. Juk viskas padaryta pagal grazeusiais pindosiskas tradicijas.

hai mankurtiskasis socialusis mamos rusio troli. nu, asmeniskai man tai
idomiausias rashkos fenomenas, kad visus laiko durniais, o paskui pyksta kai
likes pasaulis juos pacius tokiais laiko ir dar antsnuki uzdeda.

tikras priesas bent jau kazkame nemeluoja, nesislapsto myzdamas i bata uz
pilietiniu karu ir panasiai. o cia nulis garbes visame kame, podlyje i
merzkiyje iki plintuso lygio, kaip visada. original svynoruss style. todel
ir nepadeda cia jokie temos nusukimai su "o tie nuzude ta, o kiti - ta".