Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-03 11:47:34
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:prjh95$55b$1@trimpas.omnitel.net...
> Vaistai vatinukams, nenuilstanciai saukiantiems apie Rusijos gresme.
> Manau, kad patenki i tokiu ligoniu kategorija

nekalbant apie konkrecius atvejus, ka turi butent pries nenuilsima rasyt?
jeigu kazkurioje salyje klimatas toks, kad metu metus kas diena lyja ir
greiciausiai lis, tai del to oru prognozes turetu tapt reciau skelbiamos nes
gi visi ir taip zino? apie rusijos gresme paskutinese zinutese as nerasiau
nieko, kazka sumaisei. viso labo rasinejau apie tai, kad laikydami visus
durniais sudirba save tarptautiniuoses santykiuose, ir kad ju veikimo
metodai (net px kokie to tikslai) neverti pagarbos net kaip priesui. jei
supranti, kas tai per daiktas. melavimas ir slepimasis, interesu (kokie jie
bebutu) nepripazinimas. merzkyje i podlyje.

kitas man idomus momentas, kuri kol kas pastebejau tik pas tave, kaip tau
kilo ideja vadinti vatnykais tuos, kurie su ta kultura neturi nieko bendro?
siaip zodis patinka? daznai vartoji zodzius ne pagal paskirti? aisku, niekas
nedraudzia megint baltaodi lietuvi izeist apsaukiant prakeiktu negru arba
raudonu okupantu, kaip socialinis eksperimentas gal visai ir idomus, tipo
paziuret kokia bus reakcija. tik tiek, kad greiciausiai rezultate nei
izeisi, nei suprastas busi, jeigu adresatui apskritai DAeis kad cia jam. na
bet jei jau taip norisi buti neefektyviam ir gal net juokingam - jokiu
problemu. bet mano supratimu universalus zodis "durnius" suveiktu geriau.