Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-03 13:38:41
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:prjt6m$cmb$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai negi neturi su vatos kultura nieko bendro? Manau, kad  esi pats
>tikriausias vatinis, turintis vata  vietoj smegenu.

manau ne, nesiimk tiesiog kartoti visu isgirstu zodziu, nes tapsi anekdotu,
jei dar netapai. pasidomek kas i ta issireiskima ieina. izeidimai juk turetu
bent jau izeisti, ar ne?

dabar bent jau aisku, kad tu siam zodziui suteikei papildoma prasme,
simbolizuojancia zmogu su vata vietoj smegenu. tai tikrai ne problema,
tiesiog turek omeny, kad dazniausiai zmones (iskaitant rusu patriotus)
naudoja kita.

http://www.wikireality.ru/wiki/%D0%92%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA

manau gana tiksliai aprasyta.

beje, gal nustebsi, bet sitas zodis gali tureti ir ne negatyvia prasme,
atkreipk demesi:  К настоящему времени термин «ватник» растерял значительную
часть своего негативного оттенка и употребляется, скорее, в значении
«патриотически настроенный представитель русского народа», причём зачастую
используется самими патриотами для описания себя.

> Koks durnius pasivadintu vatnykologu?

besidomintis vatnykais, ir net nebutinai juos visada zeminantis, man kartais
realiai buna tiesiog idomu juos geriau suprasti