Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-03 14:14:38
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:prk1sp$fkd$1@trimpas.omnitel.net...
> Kadangi nesiekiau nieko izeisti, man ner idomu ar kas pasiekta,
> kreipiantis i vatinukus.
>
> Tai esi vatinukas, besidomintis vatinukais, todel taip ir pasivadinai?
>
> Ir kas galejo pagalvot? Vatiniai turi vatini, besidominti jais ......

mano klaida, buvau pamirses, kad megsti viename sakinyje naudoti ta pati
zodi du kartus, abiems priskirdamas skirtingas reiksmes. mus, patiklius
zioplius ant to visada ir prigauni, islieki virsuje. juk taip diskutuoti kur
kas idomiau, daugiau intrigos ir panasiai. musu atminimuose visada isliksi
kaip didis nepailstantis zaidejas zodziais.

realiai man nemaiso, nes jei kartais ir buni kiek nuobodokas naudodamas vis
to paties stiliaus "prijomus", kurie savo ivairumu jau kiek isseke, kaip
egzempliorius stebejimams man visada isliksi idomus, nedaug tokiu