Tema: Re: apie prisvilusia vata neturintiems laiko
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-11-02 22:34:53
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:priaaa$c6p$1@trimpas.omnitel.net...
> kazko neitikinanciai, vatinuk, nuskambejo..... Specialiai tokiems kaip tu
> jau ir vaistu yra:
>
> http://lebionka.blogspot.com/2017/09/farmacininkai-atejo-i-pagalba.html

tai kad si karta mano simptomai ne tie apie kuriuos rodo filmuke. ar tu nori
pasakyti, kad sie vaistai yra universalus, padedantys nuo bet kokiu blogu
minciu apie rashka? skamba kiek pavojingai. gal esi igaliotas platintojas ir
zinai daugiau? nes is tavo kas benutiktu pionieriskai tvarkingo rashkos
pusen elgesio speju, kad jau senai juos vartoji, todel rekomenduoji ir man.
turbut kad buciau ramesnis siais neramiais laikais? bet tai kad as megstu
buti neramus.

o tu ka, tikrai esi toks dekingas rashkos buvusioms ir esancioms valdzioms
uz viska viska, kad nieko nei matyt, nei nieko blogo galvot nenori? nes nuo
sito irgi analogisku vaistu turetu buti,. taigi pats pagalvok, juk turi buti
kazkokios tolerancijos ribos rashkos veiksmams. ar tau jos nuo situ vaistuku
jau issitryne visiskai? gal savarankiskai besigydydamas perdozavai?

siaip gal paklausiu konkreciau, tavo manymu rashka viena protinga ir
teisinga, niekada neklysta? visas pasaulis tiesiog susimoke? nu ir begedziai
ane