Tema: Re: Nauji musu valdzios bajeriai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-09-01 19:40:57
Na kaip čia pasakius... Komunistų visgi nėra Lietuvos politinėj arenoj.
Bet budrumo prarasti neverta (perbrangiai kainuoja nuolaidžiavimas
komunistuojantiems priekvaišom).
Na o ant grėblių laipioti mėgsta visi baltaveidžiai broliai. Lietuviai
pamilo grėblį "prieš rinkimus aš jums paseksiu grąžių pasakėlių".