Tema: Re: Nauji musu valdzios bajeriai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-05 19:33:01
Aiktusau, tūkstančius metų iš to mito žmonija, o daba staiga nebegali ?
Pelno, biznio požiūriu, aišku kad nuostolinga, bet jei žmogus atseit
vaikšto darban už 120Lt/mėn, tai apie jokį biznį/pelną kalba nebein,
kalba ein apie "nepadvėst iš bado", a ne ?

Na o robotizacija - nieko naujo ir nieko mistiško. Nieks gi nedraudž
tau nesinaudot kompu, internetu, gali gi pašto balandžiais naudotis.
Ir akmeniniu kirviu galima nesinaudot, galima gi dantimis graužt.
Staltiese kelias, ale aš nenoriu, man visai patinka tas šiuolaikis
išpindėliškas gyvenims, kai per kelias valandas gali užsidirbt
minimaliam pragyvenimui, nu o toliau gali pramogaut arba
užsidirbinėt gučiams.